کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

گروه تولیدی صنعتی آراکانکس با 10 سال سابقه تولید انواع کانکس یکی از شرکت های پیشرو در این عرصه می باشد. آراکانکس امکان خرید و فروش کانکس دست دوم را برای مشتریان خود و سایر افراد فراهم نموده است. این مجموعه کانکس مشتریانی را که بدان احتیاج ندارند را پس از کارشناسی فنی به قیمت مناسب خریداری می نماید. بنابراین تمام افرادی که قصد فروش کانکس خود را دارند می توانند با ما تماس بگیرند.
مجموعه ما به عنوان یک واسط ، کانکس فروشندگان را خریداری کرده و آن را به مشتریانی که کانکس نیاز داشته باشند می فروشد.

خرید و فروش کانکس دست دوم در آراکانکس

برخی از کانکسهای دست دوم که در بازار خرید و فروش می شوند به خاطر عدم استفاده اصولی دچار نقص های زیادی می شوند. آسیب ها مخصوصا در بخش های میانی دیوارها و عایق ها می باشد. عدم دقت مشتریان در هنگام خرید باعث زیان  ضرر مالی و مشکلات فراوان در استفاده خواهد شد. ما بر اساس تعهد و وظیفه کاری خود همواره سعی کرده ایم که در هنگام خرید و فروش دست دوم مشتری را در جریان مشکلات احتمالی آن قرار دهیم.

هرچند که تقریبا تمامی محصولات دست دوم ما بدون مشکل این چنینی بوده و نواقص آنها به صورت کامل رفع گردیده است. این مساله را ما مطرح نمودیم چرا که درد دل و شکایت بسیاری از مشتریانمان بوده است.که تجربه های این چنینی را با همکاران ما داشته اند که به کار اصولی و حقوق مشتری گاها احترامی نمی گذارند.

فروش کانکس دست دوم

در صورتی که شما پس از استفاده از کانکس خریداری شده تان از آراکانکس مایل به فروش آن باشید کارشناسان ما پس از کارشناسی کانکس و تست و ارزیابی آن پس از کسر حداکثر 30% از ارزش خرید کانکس آن را از شما خریداری می کنند.

شما برای فروش کانکس دست دوم خود به ما بایستی عکس های آن را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در صورت لزوم به بازدید آن بیایند. در صورتی که کارشناسان بتوانند از روی عکس ها قیمت گذاری نمایند نیازی به حضور آنها نیست.

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

خرید کانکس دست دوم

در صورتی که شما مشتری خود ما باشید و کانکس تان محصول آرا کانکس باشد در اولویت خرید می باشید و کانکس شما با قیمت بالاتری نسبت به سایر فرشندگان خریداری می شود. سایر کانکس های تولیدی شرکت های دیگر پس از بازرسی فنی و ارزیابی سلامت قیمت گذاری می شوند.
آراکانکس بالاترین پیشهاد قیمتی را به کانکس دست دوم شما خواهد داد.

آراکانکس امکان خرید کانکس دست دوم با هر درجه سلامتی را دارد چرا که ما پس از خرید می توانیم بازسازی اساسی و تعمیرات لازم را بر روی کانکس های مشکل دار انجام دهیم.

قیمت کانکس

عوامل متعددی در محاسبه قیمت کانکس دست دوم دخیل می باشد. که این مساله در ساخت و اجرای انواع آن و اتاقکهای پیش ساخته و سازه های پیش ساخته قابل حمل، بر مبنای ابعاد، کیفیت، طرح و مکان قرار گرفتن سازه می باشد. که بنا به خواسته و نیاز مشتریان قابل محاسبه می باشد.

قیمت کانکس دست دوم چه در زمان خرید از مشتری و چه در زمان فروش به مشتری بر اساس میزان سلامت و متریال استفاده شده و نیز امکانات آن لحاظ می شود. ما برای هر کدام از محصولات پایه خود قیمت حدودی بر اساس قیمت مصالح روز را داریم. شما برای اطلاع دقیق و محاسبه هزینه تمام شده برای کانــکس خویش می توانید با ما تماس بگیرید.

گروه صنعتی آرا با اجرای سازه های پیش ساخته و کانکس در کیفیت های متفاوت و قیمت های متنوع، مشتریان خویش را در امر انتخاب نوع سازه درخواستی یاری نماید، امید آن است تا بتوانیم در رفع نیازهای مشتریان خویش کوشا باشیم. کافیست شما نیاز خود  را با ما در میان بگذارید. بهترین قیمت بازار به نسبت متریال و مصالح استاندارد بکار رفته به شما اعلام خواهد. با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه برای ساخت ، قیمت تمام شده متغیر می باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت کانکس و یا خرید و فروش کانکس به صورت به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *